lauantai 7. marraskuuta 2015

Wtf? I'm here?


Eli kuten näkyy, olen postaamassa :D Mitäs tää nyt on? Tossa alkusyksystä oli tullut otettua Aprilista muutamia kuvia, joihin törmäsin tässä kun järjestelin noita kansioita. Ajattelin sitten, että nyt postaan nämä kuvat tänne, niin saadaan tännekin jotain eloa ;) Kuviin siis ->






Tässä saadaan huomata mun epätoivoinen yritys tehdä kalanruotolettiä :D





Ei näitä paljon ollut, mutta parempi, kuin ei mitään C: Oon vähän kelannut, että tilaan Aprilille uuden peruukin, koska eihän tuollaista takkutukkaa hirveästi innosta kuvailla :D Olen miettinyt, että otanko suunnilleen samanvärisen, kuin nykyinen, vai ostaisinko tummanruskean? uskon, että kuvausmotivaatio ja -inspiraatio kasvaa, kun saan nukelle paremman peruukin ja uuden ilmeen :)
Nähdään taas joskus, en sano, että pian, koska tiedän, että se ei todennäköisesti tule olemaan pian xD Eli moikka :)

4 kommenttia:

  1. Ihania kuvia, April on tosi suloinen :3

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia ja kiva postaus! ^-^❤️ Liityin blogiisi juuri äsken, olisi kiva jos vilkaisisit myös minun blogini. :3 Mutta ei ole titenkään pakko! Cx ❤️
    Mutta hyvin suloinen neti sinulla! ^3^❤️

    Tässä blogini: LittleMagicalDolls.blogspot.fi
    Tässä on minun ja minun kaverini blogi: summerpullip.blogspot.fi

    C::

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja kiva, kun liityit :3 Mulla näitä postauksia tulee aika harvassa, kun on vähän kaikkee meneillään nyt, mutta postauksia tulee silti ja ehkä jossain vaiheessa saan postaustahdin vähän tihenemäänkin :)
      Ja käynpäs vilkaisemassa, koska tykkää lukea muiden blogeja :3

      Poista

Tunnisteet